Verzending en levering

Verzendmethoden

Je pakketje thuis of op je werk (PostNL)

Je kunt je bestelling door PostNL laten bezorgen, thuis of op je werk. Bestel je voor 10:00 uur, dan verzenden wij dezelfde dag.

Wij verzenden plintpakketten standaard met een verzendcode en verzekering tot €500.

Wat is een verzendcode?
Je ontvangt op de dag van bezorging een e-mail met een unieke ontvangstcode. Alleen met deze code kan het pakket in ontvangst worden genomen.

In 99% van de gevallen levert PostNL zendingen die voor 16:00 uur zijn afgegeven de volgende werkdag af. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen, omdat de bezorging door PostNL wordt uitgevoerd.

Besteld opvóór 10:00ná 10:00
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagZaterdag
VrijdagZaterdagDinsdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag
Indicatief bezorgschema. Vrijdag ná 10:00 uur of bestellingen op zaterdag/zondag worden dinsdag bezorgd.

Let op: Feestdagen, drukte of vertragingen bij PostNL kunnen invloed hebben op de bezorgdag. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de dienstverlening van PostNL.

Je pakketje afhalen bij Plintverlichting (gratis)

Wil je je bestelling zelf ophalen of kies je voor plinten van 2,50 meter? Dan kun je je bestelling gratis afhalen bij Plintverlichting. Plaats eenvoudig je bestelling en kies voor afhalen. Daarna nemen wij contact met je op om een afspraak te maken.

  • Afhaaladres: Luxemburglaan 26D, 2711BC, Zoetermeer
  • Afspraak maken bellen of whatsapp: 0624907351 of plintverlichting.shop@gmail.com
  • Openingstijden afhalen: Op afspraak
  • 2,5 m plinten: alleen afhalen i.v.m. lengte en transportveiligheid.

Belangrijk bij transportschade

Neem NOOIT een zichtbaar beschadigd pakket aan. Weiger de zending of laat de bezorger een aantekening van schade maken.

Neem je een onbeschadigd pakket aan maar blijken de producten tóch beschadigd? Neem dan binnen twee werkdagen contact met ons op, zodat wij een claim kunnen indienen bij PostNL.

  • Voeg duidelijke foto’s toe: buitenkant doos, binnenverpakking, productschade, verzendlabel en verzendbewijs (indien van toepassing).
  • Bewaar doos, binnenverpakking en product tot de claim is afgerond.
  • Gebruik/installeer het beschadigde product niet verder.
  • We nemen snel contact met je op over de oplossing (omruilen, reparatie of terugbetaling).

    Veelgestelde vragen

    Moet ik tekenen voor ontvangst?
    Ja, PostNL vraagt om een handtekening bij aflevering.

    Krijg ik een Track & Trace?
    Ja, je ontvangt na verzending een Track & Trace e-mail van PostNL.

    Niet thuis?
    PostNL probeert opnieuw te bezorgen of levert af bij een afhaalpunt in de buurt. Check je Track & Trace voor de laatste status.